Szablon wiadomości z wysłaną fakturą
Edytor wiadomości
W celu konfiguracji domyślnej wiadomości e-mail z wysyłaną fakturą, należy przejść do zakładki Ustawienia → Wydruki → Email, gdzie znajduje się edytor treści. Dostępne są w nim standardowe funkcje formatowania (pogrubienie, kursywa, wyrównanie, itd.),. Natomiast po przez kliknięcie w ikonę <HTML>, możliwe jest wgrania własnego kodu z szablonem maila.
Dostępne parametry
Edytując oba pola, możesz skorzystać z parametrów, które będą podstawiać odpowiednie dane odnoszące się do wysyłanego w danej chwili dokumentu.
Dostępne są następujące parametry:
- @{company} – Dane firmy
- @{customer} – Dane kontrahenta
- @{customer_full_name} – Pełna nazwa kontrahenta
- @{customer_short_name} – Skrócona nazwa kontrahenta
- @{customer_phone} – Numer telefonu kontrahenta
- @{operator} – Imię i nazwisko operatora
- @{payU_link} – Link do płatności PayU
- @{document_date} – Data dokumentu
- @{document_number} – Numer dokumentu
- @{document_quota} – Suma dokumentu
- @{document_quota_left} – Kwota pozostała do zapłaty
- @{document_name_and_type} – Nazwa i typ dokumentu
- @{document_date_year} – Rok wystawienia dokumentu
- @{document_date_month} – Miesiąc wystawienia dokumentu
- @{document_sale_date_year} – Rok sprzedaży
- @{document_sale_date_month} – Miesiąc sprzedaży
- @{document_date_month_name} – Miesiąc wystawienia dokumentu (słownie)
- @{document_sale_date_month_name} – Miesiąc sprzedaży (słownie)
- @{date_of_payment} – Termin płatności